TWORZENIE STRON WWW

Profesjonalne strony internetowe

Skuteczna promocja marki
  • Według najnowszych standardów W3C
  • Indywidualny projekt graficzny
  • System Zarządzania Treścią
  • Dostosowanie do wiodących przeglądarek
  • Podnoszące prestiż Twojej marki
Tylko dla wymagających

POZYCJONOWANIE

Pierwsza pozycja w Google

Efektowne zwiększenie ruchu na stronie
  • Według standardów Google i White Hat SEO
  • Monitoring pozycji i pozycjonowania
  • Optymalizacja witryn WWW i audyt stron
  • Zawsze nowe promocje!
Rozwiń swój biznes w sieci

APLIKACJE INTERNETOWE

Stwórz swój własny portal internetowy

Nieograniczone możliwości
  • Portal w pełni według Twoich wymagań
  • Przygotowany dla tysięcy użytkowników
  • Zgodny z W3C i SEO
  • Profesjonalny projekt graficzny
Pokaż nowy styl życia
Ułatwienia dostępu 24/08/2010
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i biorąc pod uwagę rosnącą liczbę osób mających problemy ze wzrokiem - wdrożyliśmy na naszej stronie internetowej opcje ułatwiającą przeglądanie strony dla osób słabo widzących. Wystarczy kliknąć przycisk [A+], aby powiększyć tekst na stronie lub [a-], aby przywrócić standardowy tekst. Przycisk [B/G] zmienia kontrast tekstu na czarno-biały co zdecydowanie ułatwi czytanie i przeglądanie strony www oraz pozwoli zapoznać się z naszą ofertą tworzenia stron internetowych większej liczbie odbiorców. Aby skorzystać z ułatwień konieczne jest posiadanie przeglądarki obsługującej JavaScript.
Nowa strona - Nowy MEETHOD 20/08/2010
Mamy przyjemność przedstawić Państwu nasze najnowsze dzieło - naszą nową stronę internetową. Wraz z nią przygotowaliśmy wiele zmian - oficjalnie wprowadziliśmy do użytku nowe logo oraz udostępniamy do wglądu nasze najnowsze projekty, których nie można było obejrzeć na starej stronie. Co więcej - w niedalekiej przyszłości zostnanie oficjalnie otworzony rozbudowany Panel Klienta w którym będą mogli Państwo między innymi monitorować swoje płatności oraz projeky i pozycjonowane strony.
Rekrutacja pracowników 07/06/2010
Agencja Reklamowa Meethod ogłasza otwarcie rekrutacji na stanowisko Programista Webowy oraz Grafik Webowy. Więcej informacji w zakładce Praca. Rekrutacja trwa do odwołania.
Gosnet - specjaliści od pozycjonowania 12/05/2010
W dniu dzisiejszym w sposób oficjalny nawiązaliśmy współpracę z firmą Gosnet i jej wyspecjalizowaną kadrą w dziedzinie pozycjonowania stron internetowych. Głównie dzięki ich wysiłkom mogą Państwo tak łatwo odnaleźć naszą stronę internetową i zapoznać się z ofertą naszej firmy.
Recevent - wspólnicy w interesach 17/08/2009
Agancja Reklamowa Recevent dołączyła do grona firm z którymi wspólnie dążymy do zadowolenia naszych klientów poszerzając naszą ofertę o profejonalne usługi poligraficzne - zarówno mało jak i wielko formatowe.
W górę W dół
Suwak
Dostosuj wielkość i kolor tekstu:
A+
a-
B/G

Dlaczego warto stworzyć własną stronę internetową?

Czyli o tym co warto wiedzieć zanim zacznie się projektowanie stron internetowych

Na to pytanie praktycznie każdy powinien odpowiedzieć sobie sam, jednakże w tym krótki artykule postaram się naświetlić to podając kilka przykładów zastosowania stron internetowych. Strony www podobnie jak prasa, radio czy telewizja są najmłodszym i najszybciej rozwijającym się środkiem masowego przekazu i w porównaniu np. z telewizją - bardzo tanim. Kilka sekund czasu telewizyjnego jest warte nawet kilkanaście tysięcy złotych, gdzie w internecie za taką kwotę możesz na stałe zaistnieć na wiele lat, a ilość przekazanej treści oraz ilość osób, która się z nimi zapozna może być znacznie większa. Znaczącą różnicą są także potencjalni użytkownicy - kiedy w telewizji emitowana jest reklama, interesująca Cię grupa docelowa może pracować, uczyć się, spać lub spędzać czas ze znajomymi, a gdy już zasiądą przed telewizorem - nie trafią na Twoją reklamę. Dodatkowo duża część osób podczas reklam często odchodzi od telewizora. Z internetem jednak jest tak, że przez ostatnie 12 lat szczyty popularności osiągnęły wyszukiwarki internetowe, a ich moc może być skierowana na Twoją stronę. Załóżmy, że przeprowadzasz remont swojego mieszkania i szukasz nowych mebli lub elementów  wystroju wnętrz. Prawdopodobieństwo, że będziesz czekał w telewizji na odpowiednią reklamę jest bardzo niskie. Rośnie ono jednak w sytuacji, gdy siadasz przed monitorem swojego komputera podpiętego do sieci Internet. Albowiem w tym momencie możesz łatwo wyszukać w Google interesujące Cie frazy: "meble", "gdzie kupić meble" lub bardziej precyzyjnych: "komoda z drewna olchowego" etc. I nagle w ciągu kilku sekund (w zależności od szybkości łącza internetowego) wyszukiwarka przeszuka miliony stron i wyświetli najbardziej zbliżone wyniki do Twojego zapytania. Twoim oczom ukażą się przede wszystkim sklepy internetowe, gdzie w ciągu kilku minut możesz dokonać zakupów, a kilka dni później kurier zapuka do drzwi Twojego domu z wymarzonym nowym meblem. Druga opcja jest o wiele przyjemniejsza i coraz bardziej popularna, gdyż nie zmusza Cię do wyjazdu do sklepu i wielu godzin spacerowania po nim w poszukiwaniu interesujących produktów. Co więcej - unikasz sytuacji, takich jak np. fakt zapomnienia zabrania ze sobą portfela. Teraz wystarczy zastanowić się ile pieniędzy mógłbyś zarobić, gdy stworzysz swój własny i zadbany sklep internetowy? Myślę, że bardzo dużo przy minimalnych kosztach.

Oczywiście oprócz sklepów internetowych istnieją też portale internetowe, a idealnym przykładem najmłodszego takiego portalu jest nasza-klasa.pl (obecnie nk.pl). Portal, który w krótkim czasie stał się 'trendy', modny i na topie. W ten sposób p. Maciej Popowicz z Wrocławia stał się najmłodszym milionerem w Polsce. Co ciekawe - pamiętam jeszcze artykuły z początków funkcjonowania naszej-klasy gdzie p. Popowicz wypowiadał się, iż wcale nie planował tak dynamicznego rozwoju portalu, a wraz z grupą znajomych stworzył go z myślą odnalezienia swoich i ich znajomych z poprzednich szkół. Wniosek z tego nasuwa się dość oczywisty - p. Maciej tworzył portal nie z myślą o wyszukiwarkach internetowych, zarobku i popularności, tylko miał na celu wygodę użytkowania i możliwość sprawnego kontaktu pomiędzy znajomymi. Tworzył portal z myślą o użytkowniku. Czytając wytyczne Google na temat pozycjonowania jest to najlepszy sposób na sukces w sieci, gdzie dość wyraźnie Google podkreśla zdanie: "Twórz stronę internetową nie z myślą o robotach sieciowych, a z myślą o użytkowniku".

A co w przypadku kiedy nie chcesz tworzyć sklepu internetowego, ani portalu, a interesuje Cię prosta w nawigacji strona firmowa? Przede wszystkim - nie oszczędzaj na wykonawcach strony internetowej. Przejrzyj ich projekty i zobacz, które są najbliższe Twoim wymaganiom. Ale pamiętaj grafika to nie wszystko. Prawym klawiszem myszy kliknij w wybrane strony i spójrz w ich źródło. Mimo, że znaczki tam użyte mogą wydawać Ci się nie zrozumiałe, zwróć uwagę czy na stronach przeważa treść nad kodem. To bardzo ważne, aby strona była lekka, a większą jej część stanowiła treść (chyba, że tej jest akurat mało na stronie). Zwróć też uwagę na czas ładowania wykonanych stron - często współcześni twórcy stron internetowych tworzą je w technologiach, które już dawno wyszły z użytku, przez co strony są ociężałe i mało przejrzyste. Sprawdź czy w źródle strony nie występują znaczniki < table > < tr > < td > - są to znaczniki, z których często korzystają gorszej klasy twórcy stron i jest to sposób, który niekorzystnie wpływa na jakość i szybkość działania strony internetowej. Sprawdź też czy w kodzie nie użyto znaczników < center > < b > < i > < u > - te znaczniki wyszły z użycia lata temu, a konsorcjum W3C dbające o wysoki standard stron internetowych wykaże, że na stronie są błędy (szukaj w Google: "walidator W3C" w celu szybkiego i automatycznego sprawdzania stron - im więcej błędów, tym gorzej). Warto również zwrócić uwagę na tzw. meta tagi, znajdujące się na samym początku strony między znacznikami < head > - znajdziesz tam podstawowe informacje o stronie internetowej, przydatne przy pozycjonowaniu strony. W znaczniku < title > znajdziesz tytuł strony internetowej. W < meta name = "keywords" content = " ... - słowa kluczowe, a w < meta name = " description " content = " ... - krótki opis strony internetowej. Sprawdź czy ktoś zadbał o stronę i wstawił tam prawidłowe opisy. Niektórym 'programistom', korzystającym z generatorów stron, czyli programów, które same tworzą strony (dość ociężałe) zdarza się zapomnieć usunąć znacznika < meta name = "generator" content = " ... - w którym to znajdziesz informacje o użytym generatorze. Jak dla mnie bije to w nieprofesjonalne podejście, gdzie klient płaci nie za wiedzę twórcy strony, lecz za umiejętność obsługi takich programów jak: FrontPage, Pajączek czy Adobe Dreamweaver, które oczywiście mogą pomóc przy projektowaniu strony, ale nie zastąpić programistę. Oczywiście polecam te programy wszystkim, którzy nie są zbyt wymagający i chcą sami stworzyć swoją stronę.

Szybkie linki:

Jak skutecznie prowadzić i promować stronę www?

Mam już stronę - i co dalej?

Liczba stron internetowych dogania powoli liczbę gwiazd na niebie, a Internet niczym Wszechświat ciągle się rozszerza. Tak samo rodzajów stron, wymagań użytkowników oraz ich właścicieli jest coraz więcej. Dlatego też posiadanie własnej profesjonalnej strony internetowej to dopiero początek sukcesu w drodze na szczyt. W poniższych punktach  postaram się jak najłatwiej opisać najważniejsze aspekty prowadzenia własnej strony internetowej.

Strona z CMS'em czy bez CMS'a?

Na etapie projektowania strony internetowej możesz poprosić jej twórcę o wdrożenie Systemu Zarządzania Treścią (ang. Content Management System - CMS). Dla przykładu nasza agencja zakłada od razu, że Twoja strona powinna go posiadać, gdyż chcemy dać Ci jak najlepsze rozwiązania. Co daje taki CMS? Pozwala on przede wszystkim bardzo szybko i przyjemnie zarządzać treścią na stronie, gdzie w ciągu kilku minut czy nawet sekund możesz zmienić treść strony bez konieczności edytowania plików html lub php. System CMS wykorzystuje do swojej pracy bazę danych (np. MySQL), która przechowuje informację. A co za tym idzie - daje Ci możliwość ciągłego rozwoju strony o nowe treści i zawartość (np. dodawanie nowych zdjęć do galerii strony). Bardziej zaawansowane CMS'y mają też możliwość zarządzania użytkownikami strony czy rozsyłania mailingu wśród użytkowników, ale jest to oczywiście uzależnione od wymagań właściciela strony. Wniosek więc jest prosty. Jeżeli nie znasz języka HTML i CSS, a chcesz rozwijać swoją stronę by stała się popularna w internecie, konieczne jest posiadanie systemu CMS. Przy portalach czy sklepach internetowych system CMS musi być wprowadzony, a jego brak można porównać do samochodu bez silnika.

Treść strony

Pomyśl jak często opuszczasz stronę, ponieważ nie masz pojęcia o czym ona jest (nigdzie nie jest to napisane) lub treści jest zdecydowanie za dużo? Strona, na którą wchodzi potencjalny użytkownik lub klient powinna być prezentacyjna oraz zawierała opis jej działania. Ewentualnie informacje o właścicielu strony i promocji jego produktów lub usług. Ważne jest, aby użytkownik dość szybko zorientował się na jakiego typu stronie jest, jak się po niej poruszać oraz zaciekawić go swoją ofertą. Najlepiej krótko, zwięźle i na temat.

Jeżeli użytkownik zapozna się już ze stroną, dowie się czym zajmuje się dana firma oraz stwierdzi, że znajdzie na niej to czego szuka, zacznie się wczytywać i szukać informacji o produktach, aby upewnić się, że na pewno dobrze trafił. Pamiętaj o tym, aby informacje zawarte na stronie były jak najbardziej rzetelne i pełne. Ludzie z reguły rzadko są ekspertami w danej dziedzinie i należy zadbać o to, aby jak najwięcej dowiedzieli się o naszych produktach i usługach. Dostarcz im jak najbardziej interesujące ich informacje. Dobrym rozwiązaniem będzie wskazanie zastosowań danego produktu lub możliwości danej usługi. Większość ludzi ocenia wzrokowo, więc zadbaj, by na stronie znalazły się zdjęcia Twoich produktów i były dobrze wyeksponowane. Pamiętaj też o zachęceniu użytkownika i wskazaniu mu drogi do kontaktu z Tobą. Zwróć uwagę klienta jak wygląda współpraca z Tobą. Często ludzie, którzy nie znajdują takich informacji na stronie w ciągu kilku sekund po prostu ją opuszczają.

Reklama strony internetowej

Gdy już Twoja strona będzie w pełni uzupełniona, pochwal się swoim dziełem, ustaw adres w komunikatorze internetowym, skorzystaj z serwisów, gdzie możesz podać adres swojej strony, rozmawiaj aktywnie na forach tematycznych. Im bardziej wartościowe treści ludzie znajdą na Twojej stronie, tym chętniej sami zaczną ją polecać, będą umieszczać linki i pisać o niej na forach. Być może umieszczą nawet linki do Twojej strony na swojej. Jest to jeden ze sposobów i wymaga on od Ciebie bardzo dużo zaangażowania. Innym sposobem jest zlecenie pozycjonowania strony na treści w niej zawarte. Pozycjoner za odpowiednią opłatą (zależną od trudności wybranej przez Ciebie frazy) umieści w internecie kilkadziesiąt artykułów i linków do Twojej strony, promując ją w wybranych dziedzinach. Jeżeli są to frazy popularne to strona w ciągu kilku miesięcy powinna przyciągnąć sporą liczbę użytkowników.

Statystyki odwiedzin i kontrola zawartości

Poproś twórcę strony internetowej o dostęp do statystyk. Wystrzegaj się liczników odwiedzin na stronie, gdyż jest to mało profesjonalne rozwiązanie, chyba, że Twoja strona jest już często odwiedzana i chcesz poinformować o ilości osób on-line (ładnie to wygląda gdy cyfra jest większa niż 10). Polecamy statystyki Google Analytics, które dość dokładnie informują o użytkownikach witryny. Z jakich fraz wpisanych w wyszukiwarce Google do nas trafili, ile spędzili czasu na stronie oraz gdzie ją opuścili. Pamiętaj, że strona, na której ludzie często rezygnują z dalszego jej przeglądania może być sygnałem o niepoprawnej treści. Wysoki współczynnik odrzuceń (% osób które opuściło stronę od razu po wejściu na nią) może świadczyć o tym, że ludzie stwierdzili, iż strona nie jest miejscem dla nich interesującym.

Aktualizacja strony

Dobre strony internetowe są często aktualizowane i dają użytkownikowi dużo świeżych informacji. Polecam pisanie chociaż raz w tygodniu o nowościach w branży lub ciekawych postów związanych z naszymi produktami lub usługami. Porady na stronie też są mile widziane i mogą przy okazji spowodować, że ludzie chętnie będą na nią wracać.  W ten sposób szybko można wykreować świadomość danej marki i lojalność użytkowników witryny, którzy będą ją odwiedzać co jakiś czas w poszukiwaniu ciekawych nowinek. Każdy Twój tekst powinien być ciekawy, zgodny z zasadami ortograficznymi i stylistycznymi oraz promował Twój profesjonalizm w podejściu do klienta. Nic nie stoi na przeszkodzie, abyś w swoich artykułach promował także swoje produkty i usługi.

Dostępność strony internetowej

Pamiętaj o tym, że nie każdy wykorzystuje komputer dokładnie tak jak Ty. Przykładem mogą być różnice w przeglądaniu Internetu. Obecnie wzorując się na statystykach polskiego internetu (dostępnych na: ranking.pl) przodującą przeglądarką jest Mozilla Firefox w wersji 3.x i posiada ona 49.06% rynku. Więc praktycznie najważniejsze jest, aby strona wyświetlała się w tej przeglądarce poprawnie. Nie zapominajmy jednak o drugiej połowie internautów, gdyż drugie miejsce zajmuje przeglądarka pod którą strony dostosowuje się mocno problematycznie, czyli Internet Explorer. Na szczęście w wersji 8.0 z wynikiem 14.59%. Zaraz za nim jest rzesza użytkowników, która woli męczyć się z poprzednią wersją, czyli IE 7.0 - 11.64%. Kolejne dwa miejsca należą do zwolenników przyjemnej przeglądarki Opera 10.x - 8.89% oraz Google Chrome 5.x - 7.56%. Całość stanowi 91.74% użytkowników polskiego Internetu, na których polecam się skupić. Reszta przeglądarek (w tym na szczęście Internet Explorer w wersji 6.0 - zmora webmasterów) stanowi dziś już mniej niź 4% rynku i nie warto zaprzątać sobie nimi głowy. Jednak przed pierwszym uruchomieniem strony pamiętaj, aby odpalić ją pod każdą z tych przeglądarek i sprawdzić czy wyświetla się podobnie.

Według raportu GUS o stanie zdrowia ludności Polski w naszym kraju żyje 6,2mln osób niepełnosprawnych, z czego 1,7mln to osoby z dysfunkcją wzroku! Być może warto poprosić programistę o dodanie opcji zmiany wielkości czcionki i koloru tekstu na stronie?

Kontrolowanie strony

Ostatnim krokiem jest kontrola użytkowników strony internetowej. Sprawdzaj czy wszystko na niej działa i czy użytkownicy są zadowoleni, co wykaże się częstymi wiadomościami na Twojej skrzynce pocztowej. A jeżeli prowadzisz sklep internetowy - częstymi zamówieniami.

Szybkie linki: